最後一日, 少過24小時.

今日,
好早返到學校,
冇嘢做
終於同鄧SIR講中文 X)
TANYA: 鄧SIR寫完末呀?
鄧SIR: 做咩呀? 想請阿SIR飲茶?
鄧SIR真喺得意~ X)

同CRISTA, EDWIN, WINNI & CAREN
去IZUMIYA食嘢,
之後去咗ESPOT
玩TAIKO, MT
哈哈哈!!!

心情好番啲,
去咗溫我個出氣袋,
盧少, VINCENT!
打咗佢好大力, 好多下
多謝, 多謝. 感激!
去玩MT個時,
好爽, 好舒服
等巴士返屋企見到LUCAS
我大叫 “我返香港啦!!!!!”
好開心,
但喺,
你話嚟還番啲嘢啤我個時,
我以為我可以好冷淡,
但喺我再一次錯咗,
音樂放到最大, 以為會舒服啲.
一啲都冇…
你到咗,
我本來想慢慢啤你, 想冷靜.
做唔到.
對唔住.
我SLAM咗門,
SLAM完之後,
我望住你,
企係我門口
真喺 “SO CLOSE, YET SO FAR AWAY”
忍唔住,
喊咗出嚟
舒服番啲..
如果我可以從頭嚟過,
我唔會咁做.
SORRY.

我要快啲飛走,
離開依個有機會見到你嘅城市.
因為, 我不知不覺開始喺街上面注意你部車.
好難受,
可能, 我喺香港返嚟就會好啲.


下雨天了怎麼辦 我好想你
我不敢打給你 我找不到原因
為什麼失眠的聲音 變得好熟悉
沈默的場景 做你的代替
陪我等雨停


期待讓人越來越沉溺

誰和我一樣 等不到他的誰

愛上你我總在學會 寂寞的滋味

一個人撐傘 一個人擦淚

一個人好累


怎樣的雨 怎樣的夜

怎樣的我能讓你更想念

雨要多大 天要多黑

才能夠有你的體貼

其實 沒有我你分不出那些
差別 結局還能多明顯
別說你會難過
別說你想改變
被愛的人不用道歉

期待讓人越來越疲憊
誰和我一樣 等不到他的誰
愛上你我總在學會 寂寞的滋味
一個人撐傘 一個人擦淚
一個人好累

怎樣的雨 怎樣的夜
怎樣的我能讓你更想念
雨要多大 天要多黑
才能夠有你的體貼

其實 沒有我你分不出那些
差別 結局還能多明顯
別說你會難過 別說你想改變
被愛的人不用道歉

怎樣的雨 怎樣的夜
怎樣的我能讓你更想念
雨要多大 天要多黑
才能夠有你的體貼

其實 沒有我你分不出那些
差別 結局還能多明顯
別說你會難過 別說你想改變
被愛的人不用道歉

One thought on “最後一日, 少過24小時.

Leave a Reply

