重有3日.

今日冇啲咩特別發生,
又係返學,
但係原來我唔記得帶鎖匙,
等到12:40老豆嚟接我.

今日有test,
好難呀 T____T
Justin表哥一直唱
♫LOVE IS A BATTLEFIELD♪
個一句重複, 又重複…
搞到我突然跟佢唱埋一分…屌

真係好,
一啲功課都冇,
但係星期四考final.
救命 ><
所以, 我以家冇嘢做,
打xanga囉…
廳日一定要去買小妹妹份生日禮物,
一應承左佢,
講得出, 做得到

edit// 6:14pm
阿粉過咗嚟做手功,
古唔到佢會有心做埋啲咁嘅嘢,
真係佩服, 佩服…
連我都冇咁嘅心幾…

然後, 因為阿粉好人,
車咗我出去幫小妹妹買芒果蛋糕
好味 😉
買完, HEA咗小小,
去咗去啤佢睇睇芝穎豪園
笑死人, 好想嘔 X)
用咗CHEAP方法買BBT
返屋企,
阿粉繼續做手功,
我睇,
老豆返咗嚟, 阿粉係度
OH SHIT.
冇乜大問題嘅…

天空,
是否反映了我心情?
有光, 但是有雲, 又冷.

♫我的天空今天有點灰 ♪
Leave a Reply

