喂喂,小姐…

※讀之前,請唔好對號入座※

我覺得你已經開始太誇張囉…
愛一個人係一件事;
但係,愛到走火入魔係另一回事。
不如你廳下我意見啦!
係,
戀愛得開心又幸福係一件好事。
但係,當你功課唔得,
係唔係應該要檢討一下呢?
你唔廳就算。
但係你要知,
家人一定會係你身邊。
你做錯事,
佢地鬧你係因為佢擔心你,
擔心到唔知點平心靜氣咁表達。
佢地唔一定am,
講嘅嘢唔一定句句都廳得入耳。
但係,唔該你冧下佢地付去嘅貢獻啦。
我知道你呀媽呀爸細個一定對你好好,
第二啲人我不肯講。
我都好擔心你呀...

Leave a Reply

