the other half of the long week end…

Saturday Night
mom and her friends talked till..2:30?
i selpt at…er…1 ish…or was it 2?

Sundayy
went to aber to eat brunch XD
went to Guu =]
YUMMMMM
walked around pointlessly…
saw chicken…O__o

Monday…
stayed home all day…=]
now isn’t that nice =__=”

Tuesday (a.k.a first day bak…)
ekk aren! =]
D – didn’t particioate cuz didn’t feel so good @__@…jks XD
A – wat else…=__=”
B – continued watching the movie…>__>
C – practiced our skit =P RING RINGGGG XD

RAWRRRR =] the end

my first half of my long week end…

lets includ wednesday and thursday into this =P
and soo…
Wednesday + Thursday
erm…
A : wat else…page flipped…XD
B : eng…many complaints to mr choinski! >=]
C : er..all the same…carson those retards…evertime Vulcan picks me they all go…oooOOOooo…=__=” i dun get it…
D : mini games unittt =P
E : cadd…supposivly…sumone’s head got smashed into a comp…D= scary…
F : same…boringgg…
G : Churiko got ammused with my stars XD….planetsss
H : math…did honours test…think i did badd @_@

Friday
TGIF??? i dun think so…
woke up…turned on comp…downloaded sooo much nana stuff @_@…woah…went on comp ALL day…
and then i had to go to tutor…=__=” bitchhhh…then went to aber to get sumstuff…went home…and yea…watched more nana!!! =D

Saturday…
Woke up…got tortured…my mom made me clean my room…and now…it looks soo empty…i feel lonely now…=[…well…its kinda a good thing that my room is “empty” but…i dun think i like it…as you see…i started at…11:30 and finally finished cleaning at…i unno…3:30?!!!??? yea…and then…cuz my mom so fat! lolz…er…she went to yoga…NOW THATS SCARY!  こわいい!!!er…gonna go out for dindin later…
pretty naillsss XD…well…it actually looks weird…>__>

STAR FREAK!!!

RC + Mommy’s dayy…

May 12,2007 – RC Day
Woke up…when to chinese school…
john and alan came =]
er…yea…
they at 5:30 met up with pplz at RC
Me, Eric, Marv, Jocelyn, Roddy, Crista, Alan
bought tickets first…cuz there was gonna be a sudden rush of pplz
went to EB games…
marv and rod and pplz start to play games…
walked around…
went to Diva to get sumthing for mommmyyy
while rod and marv just plays games…=__=”
er…then vincent and john came along…walked alittle…
me and rice start to eat…cuz we didn’t want to starve…XD
went bak to the movies…
HUGE line up…went into the movies
er…not gonna say much cuz sum ppl still havent’ watched it yet…

May 13,2007 – Mommy’s Day
woke up…
got yelled at for blow drying hair too long…>__>
went out for b-fast…
and now i’m home…
___________________________________
was checking my mail…
and i had…666 mails for fb O__O

eMOOO =D

soo…went to school with 4 bandaids on my arm…
went up on michael…
MICHAEL! =D I’M EMO!!! *shows him my arm*
michael : D= OMG REALLY!?
me: of course not…=__=”

CADD: …wat is there to say???…
S.S : er…>__> boring much?
Sci : same thing as s.s….but better 8D
Math : er…i said “theta” out loud and hewitt stares at me and laughs…>__>

after school went to math…>__>
what else is there to doo…*rolls eyes*
WOOT MOVIE 2MOLO =P

ROFL-ness

D – PE – Hockey lor….wow…when you listen to music and then run…its fast!!! =D…it was less tiring too!!! =D
A – Band – er…i’m totally eric’s page fliper …didnt do much…
B – Eng – worked on essay project… talked alot XD
C – Jap – FUNNY MOMENTS ARE LISTED WITH #S =]
Hand in fishyy…quiz…learned something new
             Quiz: 
            1. everyone : BLAH BLAH BLAH (=talk)
                Vulcan/ Rudolf: SHHHHHHHH~~~
                Hs.Ho: IT!!!
                Rudolf : OMG MS.HO YOU SWORE!
                Us : O__o huh…
                Rudolf: lets do it again…
                Vulcan : shhhhhh
                Rudolf : IT!!!
                Us : ROFL ROFL ROFL ROFL
            Learn something new:
              2. Lets _______
                 Sure lets go __________
                 Where should we meet?
                  Lets meet at the ___________
                  Sure lets go!
it’ll only be funny if you think wrong…>__>
LOLZ
learned how to tell time…played this game…
where you start at one…throw a ball…if you get it you continue you the previous time…
eg. 1 *throws ball* 1:30 *throws ball* 2 …and continue…
so…i got the ball…and so i said…10:30 *Vulcan points at Carson cuz he didn’t go…*
*Lucas tries to grab the ball from me…*
Ms. Ho : HEY! YOU CAN’T GRAB OTHER PEOPLE’S BALL!!
Us: ROFL ROFL ROFL!!!

*sighhhh* jap class if getting funnier and funnier everydayy XD