okay….so i havent updated in 7day?
my horoscope of the day!!! =D :
(July 7) When you find yourself fidgeting you should try putting to keep your hands busy with a small project. Learn how to make something from scratch. Look online for inspiration.
my comment: O.o um..is that so?…i’m gonna make cupcakes…does that count?

here’s to fill up what i did in my week….

June 30th 2006

i went to the airport…bla bla bla bla bla bla bla bla bla…went on the plane…bla bla bla bla bla bla bla bla bla…went to my hotel…bla bla bla bla bla bla bla bla bla…and then i SLEPT!!! =D

July 1st 2006 Happy B-Day Canada!!!
I went to this place called Napa…and we…um…i mean…my uncle and my parents drank wine and i drank juice! hahaha i’m so healthy! lolz um…next we went shopping in a factory outlet…er…yea..

July 2nd 2006
we went to this beach-ish place with these really really bad roller coasters…anyways…it was cool…yup…and that day we ALSO went to a factory outlet….er…yea…and that night i had the BEST dinner every la…haha…salad…it was good…*sigh*…it was soo good…maybe when i get older i’ll open a store just like that one… XD

July 3rd 2006
WOOHOO!!! WENT TO ANOTHER PARAMOUNT THEME PARK!!! its called “Great America” heres the site –> http://www1.paramountparks.com/greatamerica/index.cfm#actions and i went on the new ride…it was er…fun…on the outside it looks really boring…but its fun…hahaha…nothing much to say about that day…oh yea and i went to “flyers” hahaha?…its suposed to be “frys”

July 4th 2006
I went today…to downtown San Francisco (is that how you spell it?… ^-^”) walked around that day…nothing much… AWSOME PIZZA!!! YUMMM~~~

July 5th 2006
er…lastday…um…went to Best Buy and Walmart and went to this really really tiny Factory outlet…at least i got to buy some t-shirts…haha…but you know wats strange?…that day in the airport i saw a BAT!!!! at first i was  like…why is there a bird in the airport…i thoght it was common cuz i saw then in costco and home depot…but when it flew past me i was like WOAH!!!! O.o ARG!!!yes…very scary…

CAN”T WAIT TILL EXTREME BADDY WEDNESDAYS WITH CAREN!!! XD HAHAHA

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s